Jeśli dźwięk i technologia to Twoja pasja, a kontakt z nowoczesnym sprzętem audio-wideo wywołuje uśmiech na Twojej twarzy, mamy dla Ciebie ofertę pracy w salonie Q21!
Czym będziesz się zajmował?
Nowy członek naszego zespołu zajmie się wsparciem klientów w konfiguracji sprzętu, wstępnym diagnozowaniu ewentualnych usterek produktów oraz logistyczną obsługą reklamacji a także będzie pomocny we wszelkich tematach technicznych związanych ze sprzętem audio z dużym naciskiem na PC-Audio, streaming.
Twoja rola będzie obejmować:
- Rozwiązywanie technicznych wyzwań klientów – osobiście, przez telefon lub e-mail.
- Wstępne diagnozowanie usterek reklamowanych produktów
- Logistyczna obsługa reklamacji (zlecanie wysyłek do serwisów, kontakt z Klientem, pilnowanie terminów itp.)
- Testowanie i ocenę sprzętu, a także przygotowanie prezentacji, które pokażą jego możliwości.
- Współpracę z zespołem przy tworzeniu treści wideo i tekstowych, pomagających użytkownikom poznać możliwości ich urządzeń.
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie od zaraz na pełen etat i atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pracę w godzinach 10:00–18:00 w naszym salonie w Pabianicach.
- Dostęp do najnowocześniejszego sprzętu audio-wideo i liczne możliwości rozwoju.
Kogo szukamy?
Idealny kandydat to osoba, która żyje technologią. Ważna jest dla nas:
- Znajomość sprzętu audio-wideo i jego konfiguracji.
- Umiejętność pracy z kategorią PC-Audio oraz znajomość funkcji sieciowych.
- Zdolność do szybkiego wyszukiwania informacji oraz znajomość języka angielskiego.
- Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy z klientami.
Czekamy na Ciebie!
Wyślij CV i list motywacyjny na adres mailowy: technotronik@technotronik.com.pl
Zatytułuj mail: OFERTA PRACY
Dołącz koniecznie klauzulę RODO o przetwarzaniu danych osobowych.