Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co tak naprawdę oznacza moc wzmacniacza? Jak odczytywać wartości podane przez producenta? A co jeżeli powiemy, że lepiej byłoby ich nie czytać, tylko wziąć pod uwagę inne zmienne, które lepiej pomogą zdecydować, który wzmacniacz będzie idealny do Twojego systemu audio? Analizujesz przed zakupem, jakie technologie zastosowane są we wzmacniaczach np. klasy A? Pamiętaj- papier przyjmie wszystko! Rozkładamy zatem wartości w specyfikacji na czynniki pierwsze i obalamy wiele mitów.
W filmie wyjaśniamy, co oznaczają poszczególne klasy, doradzamy, jaka moc wzmacniacza będzie najlepsza do różnych zastosowań / pomieszczeń / konfiguracji sprzętowych i odpowiadamy na najczęściej pojawiające się pytania w tym zakresie.
Nie zapomnij zostawić nam komentarza i zasubskrybować kanał, aby nie przegapić kolejnych ciekawych materiałów.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.